Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 4 noiembrie 2009

Biscuiti diferiti







Ingrediente:

500 g faina (ies cam 4 tavi)
150 gr. margarina
2 linguri cu untura
2 oua
12 linguri zahar
1 plic  praf copt
coaja de lamaie(sau esente dupa preferinta)

Mod de preparare:
 Se amesteca margarina cu zahar, se adauga untura,ouale, coaja de lamaie si in final faina trecuta prin sita + praful copt.

 Aluatul obtinut se tine un pic la rece (eu l-am tinut cam 45 de minute) dupa care se imparte in bucati si se intinde. Se taie in forme dorite iar dupa preferinta se pot da si alte gusturi (care se amesteca in aluat): nuca de cocos, ciocolata, nutela,scortisoara,sau se coloreaza cu diferite culori alimentare.
 Se coc in cuptorul preincalzit la 200°C, circa 20 minute.
Explicatii :
Pentru biscuitii Inimioara-1 ,am folosit bucati de ciocolata:


Pentru biscuitii Inimioara-2(sunt si Cercuri-2) ,am folosit doua culori(rosu si verde).Am facut bilute ,numar egal ,de rosu si verde si le-am asezat in forma de sah.Am taiat,unele cu forma de inimioara , altele cu forma de cerc(se pot face orice forma doriti):



 Inainte de a le aseza in tava,le-am dat prin zahar toss:



Pentru biscuitii Floare-3 ,am folosit aroma de scortisoara si i-am pus in varf o bucata de nuca :
 

Sa aveti pofta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu